لوازم مورد نیاز تحصیل کودکان

آهسته آهسته منوج متوجه شد که در کنار این سه حوزه فعالیت، باید به عواملی که باعث گرانی و غیرقابل هزینه شدن آموزش می شوند نیز توجه کرد.

تیم به زودی متوجه شد که یکی از عواملی که باعث گران و غیرقابل‌قابل‌تر کردن آموزش شده، هزینه‌های بحرانی پوشه مقوایی گیره دار مدرسه است.

حتی زمانی که BWF روی تهیه به موقع لوازم برای مدارس دولتی و مدارس خود کار می کرد، هزینه دفترچه یادداشت برای اکثریت والدین غیرقابل تحمل بود.
را به عنوان یک «شرکت انتفاعی» تبلیغ کرد و با چاپ و انتشار دفترچه‌های آموزشی و سایر منابع آموزشی به عنوان تأمین‌کننده انحصاری برای BWF عمل کرد.

کلاریون تصمیم گرفت بر تولید و عرضه دفترهای مدرسه تمرکز کند و کارایی را در هزینه ها و توزیع پوشه دکمه دار مدرسه بیاورد. شروع به یافتن راه‌ها و روش‌هایی برای تولید و عرضه دفترچه‌های یادداشت با کمترین هزینه ممکن و با قیمتی کرد که خانواده‌های روستایی و بچه‌های مدرسه‌ای به راحتی آن را تحمل کنند.
صنعت نوشت افزار مدرسه هند
بازار لوازم التحریر در کشور به دو بخش خاص – لوازم التحریر مدارس و لوازم التحریر اداری – طبقه بندی می شود و بازاریاب ها با این دو بخش متفاوت برخورد می کنند.

تا سال 2008، بازار لوازم التحریر هند تقریباً 100 میلیارد روپیه گزارش شده است که از این میزان، دفترچه های مدرسه به تنهایی 40 میلیارد روپیه بوده است.

قلم و ابزار تحریر 26 میلیارد روپیه و لوازم التحریر پوشه گیره دار فلزی تکمیلی مانند جعبه های هندسی و جعبه های هنری 20 میلیارد روپیه دیگر را به خود اختصاص دادند.

این صنعت به شدت رقابتی شناخته شده بود و تعداد کمی از بازیگران بزرگ حدود 25 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص می دهند و تعداد زیادی از بازیگران منطقه ای و کوچک بقیه 75 درصد را تشکیل می دهند.

در سال 2012، تخمین زده شد که چشم انداز رشد صنعت زونکن اداری کوچک بسیار بالا بوده و از نرخ رشد 10% تا 15% در سال متغیر است که در سال 2017 در 10.5% باقی مانده است که به نظر می رسد پیش بینی های اولیه را تایید می کند (جدول 3). ) (Kathirvelu, 2011).2
بازار لوازم التحریر مدارس هند توسط ITC، Navneet، Sundaram و Camlin رهبری می شود و علاوه بر آنها، تعداد کمی از بازیگران مارک جهانی نیز تلاش می کنند تا در بازار هند جای پای خود را باز کنند (جدول 4).

ITC، با برندهای دوقلوی خود، Classmate و Paper Craft، با تلاش برای «سهم بالایی از کیف مدرسه» (شکل 1) قصد دارد موقعیت رهبری را تضمین کند.

  • منابع:
    1. The Clarion: A Social Enterprise Disrupting School Stationary Industry for Sustainability
  • تبلیغات: 
    1. قیمت انواع پارچه لگ چرم صادراتی
    2. شرکت فروش مانتو شلوار ورزشی
    3. پردازش رنگ در مغز انسان
    4. تخفیف 90 درصد زرشک در مشهد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.